آذرنام
خانه / نقل / فروش مستقیم نقل گردویی ارومیه

فروش مستقیم نقل گردویی ارومیه

نقل گردویی ارومیه از گروه تنقلات خوشمزه و در عین حال، پرخاصیت می باشد که سوغات معروف شهر ارومیه نیز، به حساب می آید. انواع نقل ها در شهر ارومیه تولید می شوند، اما نقل گردویی، همواره جایگاه خاص خود را در بین علاقه مندان، حفظ کرده است. مغز گردوی موجود در این خوراکی، خواص تغذیه ای آن را بالا برده و بهترین جایگزین برای قند می باشد.

نقل گردویی از محصولاتی است که بیشترین میزان تولید را، در کارگاه ها و کارخانه های تولید نقل دارد. همان طور که می دانیم، مشتریان به دنبال خرید نقل مرغوب، با قیمت مناسب هستند. فروش مستقیم نقل، به قیمت درب کارخانه، باعث مقرون به صرفه بودن نقل خریداری شده توسط مشتریان می شود. فروش مستقیم و عرضه بدون واسطه نقل گردویی ارومیه در مجموعه آذرنام انجام می گردد.

نقل گردویی ارومیه

انواع نقل گردویی ارومیه کدامند؟

نقل گردویی ارومیه

نقل گردویی ارومیه همان طور که گفتیم، نقلی است با مغز گردو و بسیار محبوب می باشد. امروزه انواع نقل های طعم دار با مغز گردو، در شهر ارومیه تولید می گردند. در این جا می خواهیم، شما را با انواع گوناگون نقل گردویی آشنا کنیم:

نقل گردویی بیدمشکی: نقل گردویی بیدمشکی از نقل های قدیمی می باشد که سالیان زیادی است، در شهر ارومیه تولید می گردد. این نقل، معطر به گرده گل های بیدمشک یا عرق بیدمشک می باشد. عرق بیدمشک در این محصول، عطر منحصر به فردی به نقل می بخشد که مختص شهر ارومیه بوده و در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

نقل گردویی گل محمدی: این محصول با پودر گلبرگ های خشک گل محمدی تهیه می گردد. گل محمدی از گل هایی است که به صورت گسترده ای، در خطه آذربایجان، کاشته شده و در انواع مرباها و شیرینی های سنتی ارومیه استفاده می گردد. استفاده از این چاشنی به همراه مغز گردو، مزه خوش و عطر مسحور کننده ای به نقل می بخشد.

نقل گردویی بهارنارنج: نقل گردویی بهارنارنج نیز، نقلی معطر است که آکنده از عطر و بوی خوش شکوفه های نارنج است. در تولید این محصول، از عرق بهارنارنج، بهره گرفته شده است که عطر آن، شامه انسان را نوازش می کند.

نقل گردویی وانیلی: نقل گردویی وانیلی، همان طور که از اسمش، مشخص است، نقلی با عطر وانیل است. این محصول، برای علاقه مندان به عطر وانیل، تولید شده و از نقل های محبوب می باشد.

نقل گردویی ارومیه

چگونه نقل گردویی ارومیه را به سهولت سفارش دهیم؟

امروزه خریداران عمده نقل گردویی ارومیه، فروشگاه های عرضه نقل در سراسر کشور هستند و برای تامین موجودی نقل در فروشگاه خود، نیازمند سفارش عمده نقل گردویی می باشند. از سوی دیگر، مسافتی که بین آدرس این خریداران و کارخانه های تولیدی نقل در شهر ارومیه، وجود دارد، کار را مشکل نموده است.

اگر از خریداران عمده نقل گردویی ارومیه هستید، نگران نباشید، به راحتی می توانید، وارد سایت مجموعه آذرنام شده و با مشاوران فروش ما، در تماس باشید تا سفارش عمده شما، به سهولت ثبت گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …