آذرنام
خانه / نقل / قیمت عمده نقل خلال ریز زعفرانی

قیمت عمده نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی، همواره در صدر فروش انواع نقل، قرار دارد. با وجود گسترش و توسعه صنعت نقل و تولید انواع نقل های درشت و مجلسی، نقل ریز، همچنان طرفداران خاص خود را حفظ کرده است. ابعاد کوچک این نقل ها برای برخی از کاربردهای نقل، مزیت محسوب شده و توسط خریداران بسیاری، ترجیح داده می شود. قیمت عمده نقل خلال زعفرانی به عوامل و فاکتورهای مهمی بستگی دارد. قیمت مواد اولیه و زعفران مصرفی، مهم ترین فاکتور تعیین کننده در قیمت گذاری این نوع نقل می باشد.

همان طور که می دانید، هزینه های تولید و هزینه نیروی کار انسانی نیز در تولید انواع فرآورده های غذایی، نقش اساسی، ایفا می کنند. در نهایت قیمت نقل با در نظر گرفتن این فاکتورها، تعیین شده و توسط کارشناسان این رشته، قیمت گذاری می گردد.

نقل خلال ریز زعفرانی

آشنایی با نحوه تولید صنعتی نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی

سال ها پیش، ایرانیان شربت و شیره غلیظی، درست کرده و خشکبار را در آن، فرو برده و طی عملیات سخت و به روش دستی، نقل تولید می کردند. امروزه روش های سنتی تولید انواع نقل، منسوخ شده و روش های صنعتی، جایگزین آن شده است. در روش های صنعتی علاوه بر بالا رفتن کیفیت نقل تولیدی، تنوع محصول نیز بالا رفته و امروزه بیشتر از ده ها نوع نقل، در واحدها و کارگاه های نقل ریزی، تولید می گردند. یکی از انواع نقل که همواره از پر مخاطب ترین نقل ها بوده است، نقل خلال ریز زعفرانی است. نحوه تولید این نوع نقل به روش صنعتی، بدین قرار است:

ابتدا مغزهای مورد نظر، حرارت داده شده و در دیگ ها و دستگاه های مخصوص، قرار داده می شوند. مغز مورد استفاده در نقل خلال زعفرانی، خلال بادام است.

سپس شربت غلیظی با شکر سفید و شکر گلوکز تولید می گردد. شربت به قدری، حرارت داده می شود تا غلظت آن به حدود ۹۰ درصد برسد.

بعد از تهیه شربت تغلیظ شده، زعفران خالص و خوش رنگ به شربت، افزوده می شود. سپس این مخلوط غلیظ به آرامی و در چند مرحله به مغزها اضافه می گردد.

دیگ های نقل پزی، دستگاه هایی هستند که با دوران و چرخش، کار تولید نقل را انجام می دهند. این دستگاه ها با سرعت قابل تنظیم، مغزها را تکان می دهند.

شربت غلیظ به صورت مرحله به مرحله به مغزها اضافه می گردد، سپس توسط دستگاه دم، به آرامی هوادهی می شود تا نقل خلال ریز زعفرانی، شکل مورد نظر خود را پیدا کند.

نقل خلال ریز زعفرانی

شرکت تولید بهترین نقل خلال ریز زعفرانی در بازار

فرآیند تولید نقل خلال ریز زعفرانی در شرکت تولیدی آذرنام با دستگاه های نقل پزی پیشرفته و مواد اولیه و زعفران درجه یک انجام می شود. توجه و دقت در تولید نقل خلال زعفرانی در این مرکز، این محصول را از جمله نقل های پرطرفدار و در صدر جدول فروش نقل قرار داده است.

مشتریان ثابتی که همواره، خرید عمده نقل خلال را از این شرکت انجام می دهند و مشتریان جدیدی که روزانه به ما می پیوندند، گواه این مدعا می باشند که آذر نام، بهترین شرکت تولید نقل خلال ریز زعفرانی در بازار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …