آذرنام
خانه / نقل / شرکت پخش نقل سنتی ارومیه

شرکت پخش نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه از دیرباز در منطقه آذربایجان غربی تولید می گردد. در قدیم الایام، مردم این منطقه از کشور ابتکار به خرج داده و شیره ها را به خشکبار، اضافه کرده و به صورت سنتی، نقل تولید نمودند. نقل سنتی در گذشته با روش های سخت و طاقت فرسا، تولید می شد. اما امروزه تجهیزات پیشرفته ،فرآیند تولید نقل را، آسان کرده اند.

نقل سنتی، امروزه توسط واحدهای تولیدی بزرگ به صورت وسیعی، تهیه شده و در سراسر کشور، پخش می گردد. مجموعه آذرنام یک واحد تخصصی و حرفه ای در تولید نقل سنتی ارومیه است و محصولات تولیدی خود را در اقصی نقاط کشور پخش می نماید.

نقل سنتی ارومیه

آشنایی با روش های حفظ کیفیت نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه

سوالی که همواره خریداران نقل سنتی ارومیه می پرسند، این است که چگونه کیفیت نقل ارومیه را حفظ نماییم؟ پس با ما همراه باشید که روش های حفظ کیفیت نقل سنتی را با هم مرور کنیم:

اولین مسئله، بسته بندی نقل سنتی است که بزرگترین عامل تعیین کننده در ماندگاری بالاتر محصول است. بسته بندی نقل سنتی باید در مواد درجه یک بسته بندی انجام شود. این مواد، باید از نظر جذب رطوبت و جذب هوا، عملکرد مناسبی داشته باشند. پلاستیک هایی که در بسته بندی نقل سنتی به کار می روند، باید از نوع درجه یک و مرغوب انتخاب شوند، تا احتمال جذب رطوبت و هوا در نقل، به حداقل برسد. بدین منظور باید درب پلاستیک، به صورت کامل، پلمب و کیپ شده باشد.

دومین عامل مهم، شرایط نگهداری بسته های نقل سنتی در فروشگاه ها است. جعبه ها و بسته های نقل، شیک و زیبا هستند و گاهی دیده می شود که فروشگاه ها، این جعبه ها را در ویترین خود، قرار می دهند. نگهداری بسته های نقل در ویترین، به صلاح نیست، زیرا نور آفتاب به صورت مستقیم، روی بسته های نقل افتاده و باعث کاهش کیفیت نقل سنتی می گردد. همواره بهتر است نقل سنتی را در جای تاریک نگهداری کنید. نور شدید آفتاب باعث فعل و انفعالات شیمیایی در دراز مدت شده و نقل، تازگی و تردی خود را از دست خواهد داد.

در پایان باید عرض کنیم، برای ماندگاری بیشتر نقل سنتی، همواره نقل را از مراکز معتبر، تهیه نمایید. زیرا محصولات مراکز معتبر تولیدی، سریع به فروش رفته و این واحد ها، هیچگاه نقل مانده و بی کیفیت را به مشتریان عرضه نمی نمایند.

نقل سنتی ارومیه

سفارش آنلاین نقل سنتی ارومیه به صورت عمده

مجموعه تولیدی ما با بهره گیری از سیستم های فروش آنلاین، چند سالی است که اقدام به طراحی سایت اینترنتی برای سفارش گیری از شما عزیزان کرده است، زیرا رفاه حال مشتریان برای ما اهمیت وافری دارد.

مشتریان عمده نقل سنتی ارومیه، این مرکز را به دلیل خدمات رسانی به موقع و ارسال سریع سفارشات عمده نقل، گزینش کرده اند. ثبت سفارش عمده نقل سنتی ارومیه در سایت این مرکز، با چند کلیک ساده، به صورت آنلاین انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …