آذرنام
خانه / نقل / نمایندگی نقل بیدمشک ارومیه در شیراز

نمایندگی نقل بیدمشک ارومیه در شیراز

نقل بیدمشک ارومیه، معروف ترین خوراکی و سوغات ارومیه است که آوازه آن، در سراسر کشور پیچیده است. یکی از شهرهایی که از متقاضیان نقل بیدمشک ارومیه می باشد، شهر شیراز است. شیراز، از شهرهای بزرگ ایران به شمار می رود و بسیاری از مردم شیراز، عادت دارند، چای را به همراه نقل ارومیه بنوشند.

شرکت آذرنام، این تقاضای وسیع را در شهر شیراز، شناسایی کرده و اقدام به ایجاد نمایندگی خرید نقل بیدمشک ارومیه در شهر شیراز نموده است. پس اگر در شهر شیراز، سکونت داشته و از خریداران عمده نقل هستید، با خیال راحت می توانید، سفارشات خود را در این مرکز، ثبت نموده و به راحتی، در آدرس خود تحویل بگیرید.

نقل بیدمشک ارومیه

خصوصیات و مشخصه های نقل بیدمشک ارومیه چیست؟

نقل بیدمشک ارومیه

اگر چه انواع نقل، در برخی از مناطق کشور، تولید می شوند، اما نقل ارومیه، در این میان، جایگاه ویژه ای داشته و از شهرت جهانی برخوردار است. به طوری که بسیاری از افراد، این خطه از سرزمین ما را، با نقل ارومیه می شناسند. نقل سنتی ارومیه، نقل بیدمشک است که از دیرباز تا به امروز، در حال تولید بوده است. نقل بیدمشک ارومیه دارای خصوصیاتی است که این شیرینی را از بقیه نقل های تولید شده در مناطق مختلف کشور، متمایز می کند. بیایید، با هم نگاهی به این مشخصه ها داشته باشیم:

عطر نوستالژی بیدمشک: عطر بیدمشک در این محصول، از گرده گل های بیدمشک یا عرق بیدمشک حاصل می شود. شهر ارومیه، علاوه بر این که قطب نقل در کشور است، منبع تولید انواع عرقیات نیز می باشد که عرق بیدمشک از معروف ترین آن ها است. استفاده از عرق بیدمشک خالص، در این محصول، عطر نوستالژی و دل انگیزی به نقل ارومیه می دهد که در هیچ جای دیگری، نظیر آن، دیده نمی شود.

سطح حفره دار: نقل ارومیه، برخلاف نقل های تولیدی در مناطق دیگر کشور، دارای خلل و فرج است. حفره های موجود در سطح نقل، نشان دهنده ضعف نقل نبوده، بلکه نشان دهنده مرغوبیت محصول است.

لطافت در بافت: بافت نقل بیدمشک سنتی فوق العاده لطیف است و بسیاری از مردم، بافت سفت قند را، نپسندیده و نقل ارومیه را جایگزین قند کرده اند. بافت نقل ارومیه، به گونه ای است که به راحتی، قابل جویدن می باشد.

نقل بیدمشک ارومیه

فروش نقل بیدمشک ارومیه در مقیاس بالا

هم اکنون در کل کشور، محبوب بوده و متقاضی دارد. بنابراین تولیدکننده های بزرگی مانند مجموعه آذرنام، وظیفه تامین نقل بازار را، بر عهده گرفته و روزانه، به میزان زیادی نقل تولید و در کشور توزیع می نمایند.

خط تولید پیشرفته و زیرساخت های قوی در این شرکت، زمینه ساز تولید نقل ارومیه، به صورت  انبوه و در مقیاس بالا است. این مجموعه، سفارشات عمده نقل بیدمشک را در اسرع وقت تولید و آماده سازی نموده، سپس محصول پس از بسته بندی، به آدرس خریداران عمده، ارسال خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …