آذرنام
خانه / نقل / مرکز اصلی خرید نقل گلاب گل محمدی به صورت عمده

مرکز اصلی خرید نقل گلاب گل محمدی به صورت عمده

نقل گلاب گل محمدی، به صورت عمده توسط فروشگاه های خرده فروشی نقل، مانند شیرینی فروشی ها، سوغات فروشی ها و آجیل فروشی ها خریداری می گردد. این مراکز، پس از خرید مستقیم نقل گلاب، به صورت عمده، این محصول را به صورت خرده و جزئی، به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

نقل گلاب گل محمدی، همان طور که از اسمش، مشخص می باشد، نقلی است، آغشته با عطر گلاب و از گروه نقل های طعم دار به حساب می آید. مراکز اصلی برای خرید بهترین نقل گلاب، تولید کننده های اصلی نقل ارومیه مانند کارخانه آذرنام هستند که این محصول را در اوزان بالا و به صورت انبوه، تولید کرده و به خریداران عمده ارائه می کنند.

نقل گلاب گل محمدی

ویژگی های منحصر به فرد نقل گلاب گل محمدی

نقل گلاب گل محمدی

نقل گلاب گل محمدی از سوغات شهر ارومیه بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این محصول را از سایر محصولات مشابه، متمایز می کند. برخی از ویژگی های نقل گلاب به این صورت است:

  • نقل گلاب ارومیه، نقلی معطر است. گل محمدی از گل های بومی منطقه آذربایجان غربی است که بعد از دستچین شدن، در دستگاه های گلاب گیری، قرار داده شده و گلاب خالص تولید می گردد. گلاب موجود در نقل، از مراکز معتبر گلاب گیری در شهر ارومیه خریداری شده و در تهیه نقل استفاده می شود. نقل گلاب، دارای بو و عطر خوش گلاب است که مورد پسند بسیاری از مردم، واقع شده است.
  • نقل گلاب در انواع گوناگون و با مغزهای مختلف تولید می شود. این محصول در سایزهای ریز، متوسط و درشت، قابل سفارش است و با مغزهایی مانند مغز گردو، مغز بادام و یا مغز پسته تهیه می گردد.
  • بافت نقل گلاب، نرم است، ولی حالت پودری ندارد. این محصول، جویدن آسانی دارد و از هضم راحتی، برخوردار می باشد.
  • سطح نقل گلاب، متخلخل است. حفره های موجود در انواع نقل ارومیه، از جمله نقل گلاب گل محمدی نشان دهنده مرغوبیت و تازگی محصول می باشند.
  • بسته بندی نقل گلاب، متفاوت بوده و این محصول، در اوزان مختلف، به سفارش مشتریان عمده قابل بسته بندی می باشد. بسته بندی در مواد پلاستیکی آسان بازشو و جعبه های مقوایی و در وزن های گوناگون قابل انجام است.

نقل گلاب گل محمدی

همکاری با فروشگاه های نقل گلاب گل محمدی در سراسر کشور

مجموعه تولیدی آذرنام، از مراکز تولیدی اصلی انواع نقل ارومیه است که با قدمتی طولانی در حوزه تولید نقل، انواع نقل های طعم دار و مغزدار را، با کیفیت بی رقیب در بازار، به صورت کلی و انبوه تولید می نماید.

این شرکت، از پیشروان فروش اینترنتی نقل گلاب گل محمدی به صورت عمده است و فروشگاه های خرده فروشی نقل در سراسر کشور، مشتری دائمی این مرکز می باشند. تعاملات گسترده مجموعه آذرنام و فروشگاه هایی که به طور مستقیم با مصرف کنندگان نقل در تماس هستند، نتایج عالی در برداشته و مصرف کنندگان نیز از کیفیت انواع نقل آذرنام از جمله نقل گلاب، رضایت خاطر دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …