آذرنام
خانه / نقل / پخش بهترین نقل بادامی ارومیه

پخش بهترین نقل بادامی ارومیه

نقل بادامی ارومیه، در مدل ها و ابعاد مختلف توسط تولیدکنندگان نقل در ارومیه تولید می شود. در تهیه نقل بادامی از مغز بادام و یا خلال بادام استفاده می شود. برای تهیه نقل بادامی روی مغز بادام را با دستگاه های نقل ریزی و دراژه زنی، روکشی از شکر قرار می دهند.

چالشی که خریداران عمده نقل بادامی سنتی با آن، مواجه هستند، انتخاب بهترین مرکز برای خرید نقل است. مجموعه آذرنام مجموعه تولیدی انواع نقل است که به کمک تجهیزات پیشرفته و فناوری به روز، نقل بادامی را در تناژ بالا تولید کرده و در سراسر کشور پخش می نماید.

خریداران عمده فراوانی از جای جای کشور، مشتری ثابت این مرکز هستند، زیرا همواره از کیفیت نقل بادامی تولید شده در این مرکز، کمال رضایت را داشته اند.

نقل بادامی ارومیه

آشنایی با خط تولید نقل بادامی ارومیه

نقل بادامی ارومیه

دیگر زمان تولید نقل در کارگاه های کوچک، به سر آمده است، اکنون تولید نقل، در کارخانه های بزرگ و مکانیزه به کمک دستگاه های به روز و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود. بیایید تا با مراحل تولید نقل بادامی عمده آشنا شویم:

  • اولین مرحله تولید شربت غلیظ به کمک آب و شکر سفید است. شربت را حرارت می دهند تا به حدود ۹۰ درصد غلظت خود، برسد.
  • بعد از تهیه شربت غلیظ، طعم دهنده ها به شربت اضافه می شود. طعم دهنده ها معمولا عرق بیدمشک، گلاب، هل و غیره می باشند.
  • سپس مغزهای بادام و یا خلال بادام، در دیگ ها و دستگاه های دراژه زنی با حرارت بسیار ملایم، گرمادهی می شوند.
  • در این مرحله شربت به آرامی به مغزها، اضافه شده و سپس به آهستگی با دستگاه دم، هوادهی می گردد، تا شیره اضافه، خشک شده و نقل به شکل دلخواه و مورد نظر تبدیل گردد.
  • نقل بادامی به اندازه مغز بادام مصرفی، شکل پیدا می کند. اگر از خلال بادام استفاده شود، نقل باریک تر و بلندتری خواهیم داشت و اگر از بادام کامل استفاده شود، نقل گردتر و درشت تر.
  • نقل بادامی ارومیه، بسته به میزان شیره و شربت مصرفی، دارای خلل و فرج خواهد بود. نقل مرغوب و درجه یک، نقلی است که میزان شکر مصرفی آن، بیشتر از هفت برابر وزن مغز بادام مصرفی نباشد.

نقل بادامی ارومیه

رتبه برتر در تولید کنندگان نقل بادامی ارومیه

تولیدکنندگان برتر نقل بادامی ارومیه از مولفه های مهمی، برخوردار می باشند که باعث جذب مشتریان بیشتر در این مراکز می گردد.

  1. اولین مولفه تولید انبوه نقل بادامی است، مرکزی، می تواند، لقب برترین تولید کننده را از آن خود کند که دارای امکانات و پتانسیل کافی برای تولید انبوه نقل بادامی باشد.
  2. دومین مولفه مهم، کیفیت نقل تولیدی است، تولیدکنندگان برتر در تمام مراحل تولید، محصولات خود را از نظر کیفیت، بررسی می کنند تا محصول نهایی از عالی ترین درجه کیفی برخوردار باشد.
  3. سومین مولفه نیز قیمت نقل بادامی است، مراکز برتر تولیدی نقل، نقل بادامی را با بالاترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت، عرضه می کنند.

تمامی این سه مولفه در شرکت آذرنام موجود بوده و این مجموعه، واحد برتر تولید کننده نقل بادامی ارومیه، در بین خریداران، شناخته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …