آذرنام
خانه / نقل / نرخ روز نقل بیدمشک ارومیه

نرخ روز نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه از جمله نقل های سنتی و بسیار معروف ارومیه است. ارومیه قطب عرقیاتی مانند عرق بیدمشک است و استفاده از عرق بیدمشک در نقل ارومیه، عطر و طعمی، منحصر به فرد به نقل می بخشد که در هیچ نقل دیگری نمی توان یافت.

قیمت روز نقل بیدمشک در درجه اول، به قیمت مواد اولیه بستگی دارد. قیمت همه اقلام و مواد غذایی به طور مداوم در حال تغییر است، مواد اولیه مصرفی در نقل بیدمشک نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهای آن، مدام در حال نوسان است.

بنابراین با توجه به نوسان نرخ مواد اولیه، نرخ نقل بیدمشک ارومیه ثابت نبوده و با توجه به مولفه های بازار و توسط کارشناسان تعیین می شود. برای اطلاع از نرخ روز نقل بیدمشک بسته بندی، کافی است، با ما تماس حاصل کرده و لیست قیمت به روز را دریافت نمایید.

نقل بیدمشک ارومیه

دلایل پرکاربرد بودن نقل بیدمشک ارومیه چیست؟

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک از گرده گل های بیدمشک و یا عرق بیدمشک تهیه می گردد که در هیچ جای دیگر دنیا به جز ارومیه استفاده نمی شود. نقل بیدمشک ارومیه در ابعاد و انواع مختلف، تولید می شود، مدل های گوناگون نقل بیدمشک، دارای کاربردهای جداگانه ای می باشند. در زیر به برخی از کاربردهای نقل بیدمشک می پردازیم:

نقل بیدمشکی ابریشمی نوعی از نقل بیدمشک است که به صورت باریک و بلند بوده و سایز ریز یا متوسطی دارد. این نوع نقل، معمولا به همراه مخلوط با خشکبار دیگر مانند آجیل و یا کشمش، به فروش می رسد. آجیل های شیرین، معمولا مخصوص شب یلدا و چهارشنبه سوری می باشند که جایگاه ویژه ای در بین ایرانیان دارند.

نقل بیدمشک گرد ریز، نقلی است که معمولا در مراسم و اعیاد مختلف و در محافل شادی استفاده می گردد. این نوع نقل، گاهی در کیسه های کوچک زیبا، ریخته شده و به عنوان تحفه از جشن ها، به مهمان ها، ارزانی می گردد.

نقل بیدمشک درشت که همراه با مغزهای گردو، پسته و بادام تولید می گردد،  نقلی مجلسی است که بدون اغراق، محبوب ترین نوع نقل است. این نوع نقل، بسیار درشت بوده و مغز گردو، پسته و بادام آن، مقداری از روکش سفید نقل، نمایان می باشد. این نوع نقل در ظروف پذیرایی ایرانیان، جایگاه ویژه ای داشته و به عنوان سوغات ارومیه خریداری می گردد.

نقل بیدمشک ارومیه

معرفی معروف ترین مرکز عرضه نقل بیدمشک ارومیه

پس از این که با کاربردهای مختلف نقل بیدمشک آشنا شدید، می خواهیم معروف ترین مرکز تولید و عرضه نقل بیدمشک را به شما معرفی نماییم. این مرکز، مجموعه آذرنام است که نقل بیدمشک ارومیه، این نقل همه کاره را، به صورت انبوه تولید می نماید.

ماشین آلات و دستگاه های این شرکت، بی وقفه در حال تولید نقل بیدمشک بوده و بهترین نوع نقل موجود در بازار را در دسترس خریداران قرار می دهند. عرضه عمده نقل در این مرکز، صرفا به صورت عمده است. این مرکز، نامی آشنا در ذهن خریداران عمده نقل بیدمشک ارومیه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …