آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولید نقل خلال ریز زعفرانی

کارخانه تولید نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی نقلی است که از ترکیب خلال بادام با زعفران حاصل شده است. ابتدا شربت را با شکر سفید و زعفران تولید کرده و سپس خلال بادام را با روکشی از این شربت، احاطه می کنند. در سالیان دور، فقط نقل ریز سفید تولید می شد، اما امروزه نقل ریز زعفرانی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کارخانه های تولید نقل خلال زعفرانی در شهر ارومیه قرار داشته و این محصول را در حجم های بالا تولید کرده و به خریداران عمده در سراسر کشور ارائه می نمایند. از بزرگترین کارخانه های تولیدی نقل خلال ریز زعفرانی مجموعه آذرنام است که رضایت بالایی را در نزد مشتریان عمده نقل زعفرانی کسب کرده است.

نقل خلال ریز زعفرانی

آشنایی با انواع بسته بندی نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی معمولا به دو صورت فله ای و بسته بندی شده در دسترس خریداران عمده قرار می گیرد. گروهی از خریداران، همچنان تمایل به خرید فله ای نقل خلال زعفرانی دارند و نقل را در اوزان مورد نظر خود سفارش داده و از مجموعه های تولیدی خریداری می نمایند. اما تولید کنندگان با توجه به استقبال گسترده ای که مردم از نقل های بسته بندی شده می کنند، نقل های ریز زعفرانی بسته بندی شده را نیز، تولید و آماده سازی نموده اند. انواع بسته بندی های نقل خلال زعفرانی از این قرار است:

بسته بندی پلاستیکی و مشمایی از جمله بسته بندی های رایج در صنعت نقل است و انواع نقل خلال ریز زعفرانی در این پلاستیک ها در اوزان متفاوت، بسته بندی شده و درب آن ها دوخته و یا پلمب می گردد، تا امکان رسیدن هوا و رطوبت در نقل، به صفر برسد. نقل زعفرانی نیز از جمله نقل هایی است که تمایل فراوان به جذب رطوبت و هواکشی دارد. از این رو نقل ها در بسته بندی های مشمایی ضد رطوبت قرار داده می شوند.

بسته بندی مقوایی نیز از انواع دیگر بسته بندی ها است که توسط تولیدکنندگان نقل انجام می شود. بسته بندی های مقوایی، از نظر ظاهری شیک و جذاب بوده و عموما به عنوان سوغات یا تحفه خریداری شده و هدیه داده می شوند.

بسته بندی آسان بازشو نیز، مدلی دیگر از بسته بندی ها است که با اقبال گسترده ای مواجه شده است. این بسته بندی ها به گونه ای هستند که به راحتی، قابل باز کردن و بستن می باشند. در این نوع بسته بندی ها، نقل می تواند، بارها مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.

نقل خلال ریز زعفرانی

عرضه بدون واسطه نقل خلال ریز زعفرانی عمده

یکی از گزینه هایی که برای خریداران عمده نقل زعفرانی، اهمیت دارد، عرضه بدون واسطه و مستقیم نقل خلال می باشد. عرضه مستقیم محصول، باعث ارزان بودن قیمت نهایی نقل زعفرانی خواهد بود، بنابراین خریداران می توانند با صرف هزینه کمتر نقل خلال ریز زعفرانی بیشتری را خریداری نمایند.

این مژده را به شما می دهیم که عرضه تمام محصولات از جمله نقل خلال ریز زعفرانی در مجموعه آذرنام به صورت بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …