آذرنام
خانه / نقل / بهترین برند نقل گردویی زعفرانی در کشور

بهترین برند نقل گردویی زعفرانی در کشور

اگر به دنبال نقلی هستید که علاوه بر ظاهر جذاب، طعمی باور نکردنی داشته باشد، نقل گردویی زعفرانی برای شماست. اکثر مشتریان شما با چشم انتخاب می کنند و با طعم، وفادار می شوند.

رنگ زرد از آن رنگ هایی است که کم آن هم زیاد است یعنی بیش از هر رنگ دیگری توجه ها را به خود جلب می کند. کافیست نقل گردویی زعفرانی در ظرف محتوی آجیل حضور داشته باشد تا چشم های مشتریان را مانند یک آهن ربا به سمت خود بکشد.

با جلب نظر و نگاه خریداران، مرحله ی اول فروش اجناس شما انجام گرفته است بدون اینکه تبلیغی کرده باشید. آذرنام بهترین برند نقل گردویی زعفرانی در کشور است که این فرآورده ی جذاب را به صورت عمده به فروش می رساند.

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی را چگونه عرضه کنیم که بیشتر بفروشد

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی برای به فروش رسیدن باید دیده شود، پس تا می توانید این نقل را در معرض دید مشتریان قرار دهید. کافیست یک بسته کوچک از نقل را روی سینی یا ظرف آجیل خالی کنید و در کنار آن نقل سفید و فندق بچینید. این ترکیب رنگ به طرز شگفت انگیزی برای شما و مشتریان جذاب خواهد بود.

کنتراستی (تضاد رنگ) که بین رنگ زرد زعفرانی، سفید و پوست فندق وجود دارد توجه چشمان هر بیننده ای را جلب خواهد کرد. فراموش نکنید که فرآورده های غذایی هر چقدر هم که خوشمزه، لذیذ و باکیفیت باشند تا خورده نشوند نمی توان طعم آنها را شناخت.

نقل زعفرانی گردویی با خورده شدن به مصرف رسیده و دیگر قابل فروش نیست. پس چاره چیست؟ چگونه باید این محصول را به مشتری معرفی کنیم که از کیفیت و ارزش بالای خرید آن آگاه شود؟.

تمام مشتریان شما طعم گردو را می شناسند. اگر قبلا یکی از انواع نقل گردویی ارومیه را خورده باشند می توانند طعم نقل گردویی زعفرانی را حدس بزنند. قرار دادن چند نقل گردویی نصف شده و نمایش گردویی که در مغز آنها جا خوش کرده، معرفی بی نظیری است. اگر از ترکیب نقل گردویی زعفرانی در کنار نقل سفید استفاده کنید که دیگر معرکه است.

نقل گردویی زعفرانی

فروش عمده نقل زعفرانی با قیمتی باورنکردنی

نقل گردویی زعفرانی یکی از انواع نقل های تولید شده در مجموعه آذرنام است. این مجموعه بزرگترین تولید کننده انواع نقل گردویی طعم دار است. کیفیت تولیدات این مجموعه بی نظیر بوده و در حدی است که برای صادرات به کشورهای اروپایی و خاورمیانه استفاده می شود.

علاوه بر کیفیت بی نظیری که عطر، طعم و تردی ویژه ای به فرآورده های شرکت آذرنام داده است، قیمت ها هم بی نظیرند. به دلیل تولید کننده بودن این مجموعه، فرآورده ها مستقیما از تولید به دست خریدار عمده می رسند و هزینه ها کاهش می یابد. مشتریان ما لایق بهترین ها هستند و بهترین نقل های سنتی ارومیه را از ما تحویل خواهند گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …