آذرنام
خانه / نقل / بهترین قیمت نقل گردویی درشت

بهترین قیمت نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت را با مغز گردوی درسته یا نیمه، طبخ می کنند. این نقل ها نوعی شیرینی برای پذیرایی در مراسم و جشن ها هستند. نقل های درشت به دلیل سایز بزرگی که دارند معمولا با سایر آجیل ها مخلوط نمی شوند و به تنهایی عرضه می شوند.

بهترین قیمت نقل گردویی ارومیه متعلق به تولیدکنندگانی است که این محصول را به صورت مستقیم به فروش می رسانند. با گسترش روز افزون فناوری های ارتباطی و دسترسی نامحدود افراد به دفاتر فروش کارخانجات تولیدی، امکان واقعی خرید مستقیم فراهم شده است.

مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان پرچمدار فروش بهترین نقل ارومیه در کشور بهترین قیمت را برای شما به ارمغان آورده است.

نقل گردویی درشت

مرغوبترین نقل گردویی درشت با بهترین قیمت

نقل گردویی درشت

در این بازار رقابتی، ماندگار شدن یک کسب و کار به دلایل محکمی نیاز دارد. اگر نقل گردویی درشت تولید شده در مجموعه آذرنام یکی از محبوب ترین نقل های کشور است به خاطر کیفیت آن است.

وقتی در تولید نقل گردویی از بهترین و مرغوبترین مغز گردو های تولید شده در کشور استفاده می کنیم نتیجه ای متمایز می گیریم. در مواد اولیه ی این نقل از مغز گردوی سفید، درشت و تازه استفاده شده است که حاوی بیشترین میزان روغن گردو است. روغن گردو از نوع چربی های سالم است که باعث افزایش کلسترول خوب خون شده و مانع از سکته های قلبی می شود.

این مغز پر خاصیت علاوه بر طعم منحصر به فردش دارای خواص بی نظیری است که مشتریان را به خود جذب می کند.

نقل گردویی خوشمزه صدرنشین شیرینی های مجلسی مشتریان شما خواهد شد. کافیست قدری درباره خواص این فرآورده غذایی ارزشمند صحبت کنید. این نقل برای عطاری ها و آجیل سراها که بیشترین مشتریان وفادار به محصولات ارگانیک و سالم را دارند، فرصت مغتنمی است.

کافیست نقل گردویی طعم دار را با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کنید تا شاهد وفادار شدن ایشان به خریدهای بعدی باشید. آذرنام به عنوان تولید کننده نمونه کشوری، مرغوبیت نقل گردویی تولید شده در این مجموعه را در عین قیمت منصفانه، تضمین می کند.

نقل گردویی درشت

چرا خرید نقل گردویی عمده به نفع مصرف کننده است؟

هنگامی که فروشندگان نقل گردویی درشت این نقل را به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه میخرند، قیمت به شدت کاهش می یابد. بخش قابل توجهی از افزایش قیمت های سرسام آور انواع آجیل و نقل اصل ارومیه مربوط به شرکت های پخش و واسطه گران است. وقتی محصول به صورت عمده از کارخانه خریداری می شود با قیمت کمتری به مغازه راه پیدا می کند.

یک فروشنده با تدبیر خوب می داند که با افزودن سود معقول به اجناس خود، هم سود خواهد برد و هم مصرف کننده را راضی خواهد کرد. رضایت مصرف کنندگان، تضمین فروش های بعدی و بقای کسب و کار شماست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …