آذرنام
خانه / نقل / خرید تضمینی نقل کنجدی اعلا

خرید تضمینی نقل کنجدی اعلا

نقل کنجدی اعلا از نقل های جدیدی است که به روش مکانیزه، تولید می گردد. استفاده از دانه های کنجد در انواع شیرینی ها، آبنبات ها، سوهان ها و غیره متداول است. به کارگیری کنجد در تولید نقل کنجدی نیز، چند سالی است که باب شده است، اما در همین مدت کم، علاقه مندان بسیاری را در اقصی نقاط کشور کسب نموده است.

برای خرید تضمینی نقل کنجدی اعلا به صورت عمده، می توانید، به سایت مجموعه آذرنام مراجعه کرده و برای سفارش این محصول، با کیفیت تضمین شده، اقدام نمایید. مشاوران فروش این شرکت، با شما در اسرع وقت، تماس گرفته و سفارشات عمده شما را دریافت خواهند نمود.

نقل کنجدی اعلا

با چهار ویژگی مهم نقل کنجدی اعلا آشنا شوید

نقل کنجدی اعلا

نقل کنجدی اعلا دارای ویژگی ها و خصوصیات مهمی است که در زیر، به چهار مورد از آن ها، اشاره می نماییم:

  • نقل کنجدی درجه یک، از دانه های کنجد مرغوب و خوش عطر تولید می گردد. بعد از تهیه شربت و غلیظ سازی کامل آن، دانه های کنجد و سایر طعم دهنده ها به شربت اضافه می گردند.
  • نقل کنجدی اعلا با روکشی از شکر سفید تولید می شود. برای ایجاد بافت مناسب در نقل، از شکر سفید مخصوص نقل پزی در تولید این محصول استفاده می گردد. به واسطه این که، شکر ممکن است در حین فرآیند تولید، دچار شکرک شود، کرم تارتار یا شکر گلوکز به شربت اضافه می گردد. گلوکز مایع، یکی از مواد مورد استفاده در شیرینی ها و آبنبات ها است و از نشاسته ذرت تهیه می گردد.
  • نقل کنجدی درجه یک، دارای سایز درشتی بوده و به اصطلاح، لوکس و مجلسی می باشد. هر چقدر سایز نقل، بزرگتر باشد، برای میزهای پذیرایی، مناسب بوده و به عنوان ره آورد و سوغات، توسط مردم خریداری می گردد.
  • رعایت موازین بهداشتی در تولید نقل کنجدی مرغوب، یک اصل است. تولیدکنندگان معتبر نقل کنجدی، همواره رعایت اصول بهداشتی را سرلوحه کار خود، قرار داده و نقل را با نهایت سلامت و بهداشت، تولید می نمایند. دستگاه ها و تجهیزات نقل پزی در مراکز معتبر، همه روزه، شستشو و ضدعفونی می گردند. کارکنان تولید نیز، ملزم به رعایت کامل موازین بهداشتی می باشند.

نقل کنجدی اعلا

معتبرترین سایت عرضه نقل کنجدی اعلا

سایت های بسیاری در زمینه عرضه نقل کنجدی، فعالیت دارند، اما اکثریت این سایت ها، خرده فروشی انواع نقل ارومیه را انجام می دهند. افزون بر آن، تعداد زیادی از تولیدکننده های معتبر نیز، دارای سایت سفارش گیری آنلاین نیستند. در نتیجه خریداران عمده نقل کنجدی، ممکن است، دچار سردرگمی شده و در انتخاب سایت معتبر برای سفارش عمده نقل، دچار مشکل شوند.

اگر از خریداران عمده نقل می باشید و قصد خرید بهترین نقل کنجدی را دارید، به آدرس درستی مراجعه نموده اید. شرکت تولیدی آذرنام، بزرگترین مرکز تولید انواع نقل، از جمله نقل کنجدی اعلا است که برای راحتی و رفاه حال شما، سفارشات آنلاین شما عزیزان را نیز، پذیرا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …