آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل گردویی دارچینی

خرید نقل گردویی دارچینی

طبق برآورده هایی که بخش تولید مجموعه آذرنام داشته بیشترین آمار خرید نقل گردویی دارچینی در فصل های پاییز و زمستان بوده است. در این دو فصل به جهت افزایش برودت هوا تمایل به استفاده از مواد غذایی گرمازا از جمله نقل گردویی دارچینی افزایش می یابد. دارچین موجود در این نقل طبعی گرم دارد و مصرف آن در روزهای سرد سال به طور طبیعی دمای بدن را افزایش داده و آن را نسبت به سرمای هوا مقاوم می کند. البته این به معنای محدود کردن استفاده از این نقل در ایام خاصی نیست چون نقل دارچینی دارای خواص و فواید فراوانی است و محدود کردن آن به یکی دو فصل مشخص کار درستی نمی تواند تلقی شود.

نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی دارچینی چه فوایدی دارد؟

نقل گردویی دارچینی

آثار دارویی بی شماری که این نقل در خود دارد موجب شده جنبه دارویی آن برجستگی بیشتری در مقایسه با جنبه خوراکی اش داشته باشد. دارچین به کار رفته در این نقل مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خود دارد این آنتی اکسیدان ها با نام های پلی‌فنول، فنولیک‌اسید و فلاونیدها شناخته می شوند و بیشتر در موادی چون نقل دارچینی، شکلات تلخ و محصولات با طعم دارچین خود را نشان می دهند و کمک بزرگی به کاهش استرس و رهایی از روزمرگی های زندگی امروزی دارند. جنبه ضد اکسیدانی آن هم چنین باعث شده این محصول عملکرد بسیار خوبی در کاهش خطر ابتلا به سرطان و حملات قلبی داشته باشد.

با مصرف نقل گردویی دارچینی در کنار برخوردای از فواید بی شماری که دارد هم چنین می توانید عطر و طعم فوق العاده آن را هم امتحان کنید و برای همیشه مصرف کننده پروپا قرص آن شوید. نقل دارچینی خوشمزه از جمله تولیدات مجموعه آذرنام است که ابتدا به صورت عمده به شرکت های پخش شهرستانی و فروشگاه های عرضه خشکبار ارسال می شود و سپس توسط این مراکز برای استفاده عموم کار عرضه و فروش اتفاق می افتد.

نقل گردویی دارچینی

خرید نقل گردویی دارچینی به صورت فله و بسته بندی

خریداران عمده نقل گردویی دارچینی به دو دسته تقسیم می شوند برخی از فروشگاه ها آن را به صورت فله از شرکت خریداری کرده و با برند خاص خود بسته بندی و عرضه می کنند و برخی هم ترجیح می دهند آن را بسته بندی شده سفارش داده و به فروش برسانند. مجموعه آذرنام امکان عرضه محصول به هر دو شکل را دارد و آماده است سفارشات عمده شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن در هر شهری که فعالیت دارید ارسال کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …