آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل گردویی یک کیلویی

خرید نقل گردویی یک کیلویی

خرید نقل گردویی یک کیلویی در این مرکز با تنوع طعمی بالایی برای تمامی واحدهای عرضه آجیل و خشکبار، عطاری ها سراسر کشور و هم چنین برای شرکت های توزیع و پخش مواد غذایی و نیز فروشگاه های زنجیره ای فراهم شده و کلیه ی این صنوف می توانند در هر مقداری که لازم دارند نسبت به خرید نقل گردویی یک کیلویی افدام کنند. علاوه بر شکل بسته بندی حالت فله ای آن نیز وجود دارد و خریدار در انتخاب آن مختار بوده و هر نوعی که مدنظرش باشد می تواند سفارش دهد.

نقل گردویی یک کیلویی

شرایط بسته بندی نقل گردویی

نقل گردویی یک کیلویی

اینکه نقل گردویی طعم دار را به صورت فله خرید کنید یا بسته بندی، مخیر هستید و انتخاب با شماست اما اگر چنانچه شرایط لازم برای نگهداری نقل فله را ندارید و این احتمال وجود دارد که به خاطر کوچکی محل مجبور به قرار دادن محصول در جایی غیر استاندارد شوید پیشنهاد ما خرید نقل گردویی یک کیلویی است. ولی  اگر با نحوه نگهداری نقل آشنایی دارید و در صورت خرید فله ای قادر به حفظ و نگهداری آن هستید می توانید به صورت فله ای نیز سفارش دهید. البته در صورتی که خودتان تجهیزات لازم برای بسته بندی نقل را دارید خرید فله ابده ی جالبی است و می تواند برای شما تبلیغ نیز باشد.

نقل گردویی یک کیلویی یکی از وزن های پرکاربرد در صنعت نقل محسوب می شود. نقل را به دلیل حساسیت هایی که دارد نمی توان در بسته های ۵ کیلویی به شکلی که در قند مرسوم است بسته بندی کرد دلیل آن نیز روشن است چون نقل بافت نرم و لطیفی دارد و اگر به این شکل بسته بندی شود روی هم سنگینی کرده و دچار له شدگی و آسیب می شود از این رو بسته های بیش از یک کیلو برای نقل مناسب نیستند و معمولا از وزن های کمتر از ۱۰۰۰ گرم برای بسته بندی نقل استفاده می شود. نقل برخلاف قند و نبات ساختاری نرم دارد و چون در تولید آن هیچ ماده شیمیایی به کار نمی رود نسبت به عوامل محیطی همچون جریان هوا، تابش آفتاب و رطوبت محل واکنش نشان داده و دچار سفتی و خرابی می شود. اما اگر قند را چندین روز در معرض هوا قرار دهید تاثیری در کیفیت آن ایجاد نمی شود چون در تولید آن از مواد شیمیایی استفاده می کنند.

نقل گردویی یک کیلویی

خرید نقل گردویی یک کیلویی

همان طور که می دانید بهترین نقل کشور در شهر ارومیه تولید می شود ارومیه در صنعت نقل سرآمد است و از دیرباز در این حوزه فعالیت داشته و تا به امروز نیز در سایه وجود استادکاران ماهر و کار بلد توانسته تولیدات خود را به سراسر جهان ارسال کند. بازار داخل تنها بخشی از بازاری است که نقل گردویی ارومیه در آن عرضه می شود بخش عمده آن به کشورهای دور و نزدیک صادر می گردد. صادر کنندگان نقل گردویی یک کیلویی یا تولید کنندگان این محصول و یا بازرگانانی هستند که کارشان ارسال و صادرات محصولات ایرانی است. برای موفقیت در صادرات نقل گردویی توجه به مقررات گمرگی کشور مقصد می تواند راهگشا بوده و میزان ریسک را کم کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …