آذرنام
خانه / نقل بیدمشک ارومیه / شرکت صادراتی نقل بیدمشک ارومیه

شرکت صادراتی نقل بیدمشک ارومیه

امروزه نقل بیدمشک ارومیه گزینه خوبی برای صادرات به کشور های همسایه به شمار می آید و شرکت های بسیاری به منظور ارسال و فروش انواع نقل به دیگر کشورها شکل گرفته اند و در این مسیر نیز موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند. وجود این شرکت ها می تواند صنعت نقل کشور را متحول ساخته و فرصت های شغلی بسیاری را برای جوانان جویای کار ایجاد کند. نقل ارومیه به دلیل داشتن شرایط و ویژگی های یک محصول طبیعی و ارگانیک توانسته توجه بازار مصرف را به سوی خود جذب کرده است.

نقل بیدمشک ارومیه

تولید نقل بیدمشک درجه یک ویژه صادرات

نقل بیدمشک ارومیه

شهر ارومیه به عنوان قطب تولید نقل در کشور سهم بالایی در تامین و صادرات انواع نقل به سایر کشورها دارد. نقل بیدمشک در ارومیه به بهترین شکل ممکن که متناسب با بازارهای جهانی است تولید می شود.

برای تولید آن ابتدا خلال بادام تا مدت مشخصی که معمولا بازه زمانی سه روزه است درون شکوفه های بیدمشک خوابانده می شود تا به خوبی معطر به عطر خوش بیدمشک شود. بیدمشک یک گیاه خودرو و نیمه وحشی است و کشاورزان برای برداشت آن صرفا یک بار در سال آن هم به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز فرصت دارند تا کار برداشت آن را انجام دهند و چون گیاه معطری است در صورت نزول باران دچار کاهش عطر شده و قیمت آن به طور محسوسی تقلیل می یابد. این شرایط سخت برداشت موجب شده خلال بادام بیدمشکی قیمتی بالاتر از خلال های معمولی داشته باشد.

نقل بیدمشک ابریشمی توسط نیروهای ماهر و متخصص تولید می شود و برای تولید آن دقت زیادی لازم است تا بتوان محصولی رقابتی و قابل عرضه تهیه کرد.

نقل بیدمشک ارومیه

فروش نقل بیدمشک بسته بندی

دوستانی که قصد شروع کاری پرسود دارند می توانند فروش نقل بیدمشک بسته بندی را انتخاب کنند. این فروش می تواند علاوه بر بازار داخلی خارج از مرزها را نیز پوشش دهد. امروزه توجه به محصولات طبیعی بشدت مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته و دولت ها هزینه ی هنگفتی برای تولید محصولات سلامت محور می کنند. ارائه نقل بیدمشک ارومیه و شناساندن آن به بازارهای جهانی می تواند به پر کردن این خلا کمک کرده و باز خورد خوبی از سوی جامعه ی جهانی دریافت کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک ارومیه

خرید مستقیم نقل بیدمشک ارومیه از واحد نمونه کشوری

نقل بیدمشک ارومیه را به صورت مستقیم از واحد نمونه کشوری خریداری کنید و شاهد …