آذرنام
خانه / نقل / شرکت فروش نقل بادامی ارومیه

شرکت فروش نقل بادامی ارومیه

نقل بادامی ارومیه یکی از بهترین و پرفروش ترین فرآورده های موجود در بازار نقل ایران و جهان است. این نقل اغلب به دلیل خواص غذایی عالی و کیفیت و طعم ویژه اش به عنوان یکی از اقلام صادراتی در صنایع غذایی عرضه می شود.

فروشگاه ها و سوغات سراهای داخل کشور نیز برای مشتریانی که قصد خرید یک نقل مجلسی و در عین حال مشتری پسند و باب طبع عموم را دارند بیشتر از انواع موجود نقل بادامی ارومیه سفارش می دهند. مجموعه آذرنام به عنوان تولید کننده و شرکت فروش نقل بادامی ارومیه، همیشه بهترین ها را به بازار فروش نقل عرضه کرده است.

نقل بادامی ارومیه

انواع پرفروش نقل بادامی ارومیه عمده

نقل بادامی ارومیه

ذائقه های افراد بسیار متفاوت است اما برخی محصولات به دلیل مواد اولیه خاصی که در تهیه ی آن ها به کار رفته به یک فرآورده با محبوبیت نزدیک به صد درصد تبدیل می شوند که نقل بادام ارومیه یکی از آنهاست.

این نقل که در انواع ساده، زعفرانی و خلالی تولید می شود در مقایسه با انواع نقل دیگر دارای خلل و فرج بیشتر و ظاهری زبرتر است، متفاوت بودن طعم مغز بادام و شیرینی موجب جذاب شدن آن برای مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر این محصول شده است.

در مجموعه آذرنام، بهترین انواع نقل بادامی ارومیه شامل: نقل خلال بادام ارومیه، نقل بادامی زعفرانی و نقل بادامی ساده تهیه شده از مغز بادام درسته با دانه های درشت تولید می شوند. فرآورده ها به صورت بسته های یک کیلویی و نیم کیلویی برای مصرف کننده عرضه می شوند. صاحبان فروشگاه ها می توانند با توجه به شناختی که از مشتریان کسب و کار خود دارند انواع مناسب را در تناژ بالا و به صورت عمده سفارش دهند.

خریداران عمده توجه داشته باشند که نقل های بادامی دانه درشت تهیه شده از مغز بادام درسته اغلب برای پذیرایی در مراسم و توسط عرضه کنندگان کالای قنادی استفاده می گردد در حالیکه نقل های بادامی دانه ریز بیشتر در مراسم عقد و عروسی و یا ترکیب با مشکل گشا در قنادی ها و آجیل سراها به کار می روند.

نقل بادامی ارومیه

تحویل سفارش نقل بادامی ارومیه

برای انواع شرکت های پخش مواد غذایی که در مقادیر بیشتر سفارش دارند حداکثر توان خود را به کار برده ایم تا تحویل سفارش توسط افراد حرفه ای انجام شود تا ضمن حفظ سلامت بسته بندی و رعایت نکات بهداشتی، تحویل در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

با توجه به تولیدی بودن محصولات، کیفیت بالای تولید و بسته بندی فرآورده ها و مهلت نگهداری تا سه ماه بدون افت کیفیت، این امکان برای شرکت های پخش به وجود آمده که علاوه بر خرید مقادیری که پیشاپیش از مشتریان سفارش گرفته اند، بتواند مقادیر بیشتری برای بازاریابی و گسترش فضای پخش سفارش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …