آذرنام
خانه / نقل / شرکت نقل بیدمشک یک کیلویی

شرکت نقل بیدمشک یک کیلویی

نقل یکی از انواع شیرینی‌جات مورد علاقه ایرانیان است که از زمان های دور وجود داشته است. یکی از محصولاتی است که برای شادی های همانند عقد و عروسی و مهمانی های رسمی و حتی عید نوروز به کار برده می شود. نقل های متفاوت در بازار عرضه می شود که طعم های متفاوتی دارند و با اشکال مختلفی به سلایق مختلف در بازار ارائه می شود. نقل بیدمشک یک کیلویی یکی از مواردی است که خواهان زیادی هم در داخل کشور و هم در خارج دارد. و از باکیفیت ترین نقل های موجود در ایران است.

شرکت نقل بیدمشک یک کیلویی

فواید استفاده از نقل بیدمشک یک کیلویی

فواید استفاده از نقل بیدمشک یک کیلویی

همان طور که از اسم نقل بیدمشک مشخص است، از نقل و عرق بیدمشک تهیه شده است. که هم عطر و بوی خوبی دارد و هم از نظر خاصیت های درمانی نسبت به سایر نقل ها از خواص بیشتری برخوردار است.

نقل بیدمشک را به دو صورت مغزدار و بدون مغز به بازار عرضه می‌کنند. شرکت نقل بیدمشک با استفاده از مغز هایی همانند بادام، گردو، پسته و مغز های دیگر اقدام به تولید انواع نقل های بیدمشکی با مغز های متفاوت کرده است.

نقل بیدمشک ابریشمی به دلیل این که با استفاده از خلال بادام های بیدمشکی تولید می شود، دارای خواص بیدمشک است. برای قلب و عروق مناسب است. احساس شادابی و نشاط را در فرد ایجاد می‌کند. نقل بیدمشک در شهرهای مختلفی در ایران تولید می‌شود. عمده ترین تولید کنندگان آن در ارومیه حضور دارند.

نقل ها برای اینکه از قند کمتری نسبت به قند سفید برخوردار هستند، بیشتر برای بیماران قندی و فشارخون پیشنهاد می شود.

نقل بیدمشک پرمغز، خوشمزه تر و گران تر از نقل های ساده است. البته نقل های ساده نیز برای کسانی که طعم مغز را دوست ندارند یا به آن حساسیت دارند، گزینه بسیار مناسبی است. کودکان از جمله کسانی هستند که از خوردن نقل لذت می برند. بزرگسالان نیز از نقل در کنار چای و به جای قند از آن استفاده می کنند.

نرخ نقل بیدمشک یک کیلویی

نرخ نقل بیدمشک یک کیلویی

نرخ نقل بیدمشک ارومیه با توجه به کیفیت و مواد اولیه که در آن ها استفاده شده، با یکدیگر متفاوت است. مثلاً اگر مواد تازه و درجه یک در استفاده از نقل استفاده شود ، مسلماً قیمت آن بالاتر از مواد کم کیفیت تر است.

نقل بیدمشک سنتی علاوه بر اینکه در ایران طرفداران و خواهان زیادی دارد، در کشورهای دیگر نیز خواهان بسیاری دارد. این نوع نقل ها را به کشورهای دیگر صادر می کنند. از جمله کشورهایی که از نقل های تولید شده ایران استقبال می کنند، کشور قطر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هست. نقل در کشور های اروپایی نیز خواهان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید