آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل بادامی ساده

صادرات نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده همچنان در جایگاه نقل های پرفروش قرار داشته و صادرات آن به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، رونق فراوانی دارد. نقل بادامی سنتی از نقل های محبوب، نه تنها در داخل کشور، بلکه در بازارهای خارجی است. نوشیدنی چای، در بسیاری از کشورها نیز، مانند ایران رایج است، بنابراین مصرف نقل به همراه چای برای آن ها لذت بخش می باشد.

مجموعه آذرنام از پیشگامان تولید صنعتی نقل بادامی است و توانسته است، این محصول را در تناژ بالا تولید کند. به طوری که علاوه بر تامین بازارهای داخل کشور، حجم بالایی از نقل بادامی ساده توسط این شرکت، به فراسوی مرزها صادر می گردد. اعتبار این شرکت، فقط داخلی نبوده، بلکه مشتریان خارجی فراوانی، این شرکت را برای واردات نقل بادامی، گزینش کرده اند.

نقل بادامی ساده

اطلاعات مختصری درباره صادرات نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده از محصولات پرمخاطب در بازارهای جهانی است و صادرکنندگان نقل بادامی، سهم بزرگی در افزایش صادرات انواع فرآورده های غذایی دارند. کشورهایی که به صورت گسترده ای، واردکننده انواع نقل بادامی عمده از ایران هستند، کشور ترکیه، عراق، آذربایجان و غیره می باشند.

اولین فاکتور در صادرات موفق نقل بادامی ارومیه به سایر کشورها، بازاریابی موفق و یافتن مشتریان خارجی است. امروزه یه یمن تکنولوژی و اینترنت، شرکت های مختلف تولید کننده نقل می توانند، انواع محصولات خود را در سایت، به نمایش گذاشته و باعث ترغیب مشتریان خارجی به واردات نقل از این مراکز گردند.

دومین و شاید مهم ترین نکته، تولید مرغوب ترین و بهترین نقل بادامی برای صادرات است که شایسته یک محصول ایرانی باکیفیت بوده و باعث گسترش و رونق صادرات این محصول خواهد شد.

فاکتور مهم بعدی، تولید انبوه نقل بادامی ساده در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد که باعث تحویل سفارشات خارجی در اسرع وقت خواهد شد و نشان دهنده وقت شناسی صادرکننده محصول بوده و در نظر مشتریان خارجی، بسیار مهم می باشد.

بعد از تولید نقل بادامی مرغوب و آماده سازی آن برای صادرات، نوبت به گرفتن استانداردها و مجوزهای لازم برای صادرات است. این مجوزها بستگی به کشور مقصد دارد و فرآیند گرفتن مجوز برای صادرات به کشورهای مختلف، متفاوت می باشد.

در نهایت بسته بندی محصول، باید به گونه ای باشد که در مسیر کشور مقصد، دچار پارگی و آسیب نشده و از استحکام کافی برخوردار باشد.

نقل بادامی ساده

معرفی بزرگترین صادرکننده نقل بادامی ساده

مروری بر آمار صادرات مواد غذایی، نشان دهنده این است که در سالیان اخیر، صادرات انواع نقل از جمله نقل بادامی ساده به کشورهای مختلف، رشد بی سابقه ای داشته است. صادرکنندگان موفق نقل بادامی توانسته اند که کشورهای مختلفی را به عنوان کشورهای هدف، برگزیده و نقل مرغوب بادامی را به این کشورها صادر کنند.

شرکت آذرنام نیز از بزرگترین صادرکنندگان انواع نقل از جمله نقل بادامی ساده است و مشتریان بسیاری در کشورهای مختلف کسب کرده است. این شرکت امیدوار است با صادرات گسترده انواع نقل ارومیه، قدمی در توسعه صادرات مواد غذایی کشور برداشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …