آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گردویی سفید با قیمت کارخانه

فروش نقل گردویی سفید با قیمت کارخانه

نقل گردویی سفید، نقلی است که در سایزهای درشت و متوسط تولید شده و تقریبا، شکل گردی دارد. علت گرد بودن این نقل، مغز گردوی مصرفی در قسمت میانی می باشد، زیرا شربت شکر در هنگام تولید نقل، به دور مغز، احاطه شده و شکل حدودی مغز را به خود می گیرد. نقل گردویی توسط تولید کننده های نقل به صورت انبوه تولید می گردد.

مجموعه آذرنام، بزرگ ترین تولید کننده نقل گردویی سفید در کشور است که این محصول را، با قیمت کارخانه به خریداران ارائه می کند. فروش انواع نقل در این مرکز، فقط به صورت عمده، امکان پذیر است و این شرکت، سهم بزرگی در تامین نیاز بازارهای داخلی به نقل گردویی، در سال های اخیر داشته است. فروش بی واسطه و مستقیم محصول، قیمت پایین نقل سفید گردویی را برای خریداران عمده به ارمغان آورده است.

نقل گردویی سفید

مواد اولیه اصلی در تولید نقل گردویی سفید کدامند؟

نقل گردویی سفید

برای تولید نقل گردویی سفید با کیفیت عالی، احتیاج به مواد اولیه مصرفی درجه یک است. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید صنعتی و مکانیزه نقل سفید از این قرار هستند:

شکر سفید مخصوص: ماده اولیه هر نوع نقلی از جمله نقل سفید گردویی، شکر مخصوص نقل پزی می باشد. شکر مخصوص نقل پزی از نوع درجه یک انتخاب شده و کریستال های شکر، نباید حالت گلوله گلوله داشته باشند.

مغز گردو: نقل گردویی، همان طور که از اسمش مشخص است، نقلی مبتنی بر مغز گردو است. مغز گردو در مراحل تولید نقل، ابتدا حرارت داده شده و سپس روکشی از شکر، پیرامون آن را فرا می گیرد. لازم است بدانید، هر چقدر از مغز گردوی درشت تری استفاده گردد، نقل، دارای سایز بزرگتری بوده، گران بهاتر خواهد بود و به عنوان سوغات خریداری می گردد.

چاشنی ها: انواع چاشنی ها و عرقیات در تولید نقل گردویی به کار برده می شوند. از جمله نقل های طعم دار، نقل بیدمشک است که از دیرباز، تولید آن در ارومیه مرسوم بوده است. امروزه وانیل، هل و گلاب نیز از جمله چاشنی های مورد استفاده در نقل سفید می باشند.

شکر گلوکز: شکر گلوکز یا گلوکز مایع، به عنوان ماده ای معجزه گر در تولید انواع شیرینی و آبنبات به کار می رود. این ماده، از نشاسته ذرت تهیه شده و بافتی لطیف و نرم در نقل گردویی ایجاد خواهد کرد.

نقل گردویی سفید

چگونه نقل گردویی سفید را به صورت عمده سفارش دهیم؟

برای سفارش عمده انواع نقل، از جمله نقل گردویی سفید، دو راه، پیش روی خریداران است: خرید حضوری نقل از کارخانه های تولیدی نقل ارومیه و سفارش اینترنتی نقل از این مراکز. امروزه با وجود گسترش ترافیک بین شهری و مشغله های کاری، افراد سفارش اینترنتی نقل را ترجیح می دهند.

در هر نقطه از کشور که ساکن باشید، با چند کلیک می توانید، سایت مجموعه آذرنام را یافته و با کارشناس فروش شرکت در تماس باشید. بعد از سفارش محصول، نقل گردویی سفید در اسرع وقت به آدرس شما ارسال خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …