آذرنام
خانه / نقل / قیمت روز نقل زعفرانی ارومیه

قیمت روز نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه از پرطرفدارترین خوراکی ها و تنقلات بوده و سوغات معروف شهر ارومیه است. قیمت روز نقل زعفرانی، مانند تمام مواد خوراکی و فرآورده های غذایی دیگر، متغیر است. مواد اولیه مصرفی در تهیه نقل زعفرانی، دارای قیمت های متفاوت می باشند و قیمت آن ها، به صورت دوره ای، تغییر پیدا می کند، بنابراین قیمت روز نقل نیز، همواره در حال نوسان است.

تقاضا برای نقل زعفرانی در بازار، بسیار بالا است. نقل زعفرانی، جزو نقل های پر مخاطب است، بنابراین قیمت این محصول، بالاتر از نقل های دیگر می باشد. میزان عرضه نیز، در قیمت روز نقل، تاثیرگذار است، به صورتی که تولید انبوه و عرضه فراوان آن در بازار، باعث کاهش قیمت نقل زعفرانی ارومیه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت خرید نقل زعفرانی، کافی است، با ما در تماس باشید.

نقل زعفرانی ارومیه

مشخصات بهترین انواع نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی نیز، مانند سایر نقل ها در سایزها و شکل و شمایل مختلف تولید می گردد. نقل زعفرانی ارومیه در ابعاد ریز، متوسط و درشت تهیه می شود که هر کدام، دارای طرفداران خاص خود در بازار می باشند. از سوی دیگر، نقل زعفرانی با انواع مغزها نیز تولید می شود. به طور معمول، مغزهای مورد استفاده در نقل زعفرانی شامل مغز گردو، مغز پسته و مغز بادام می باشند. نقل های زعفرانی ارومیه با کیفیت های مختلف، تولید می گردند. در این جا می خواهیم، شما را با مشخصات بهترین نقل زعفرانی ارومیه آشنا کنیم:

  • مرغوب ترین نقل زعفرانی، نقلی است که وزن مغز مصرفی در قسمت میانی آن، بالا باشد. هر چقدر از مغز بزرگتری در تولید نقل، استفاده شود، نقل، اعلاتر خواهد بود. با یک حساب سرانگشتی، باید گفت، نسبت شکر مصرفی، نباید بیشتر از هفت برابر وزن مغز مورد استفاده در نقل زعفرانی باشد.
  • زعفران مصرفی در تولید این نقل، اهمیت بالایی دارد. زعفران، باید به وفور در نقل زعفرانی استفاده گردد، تا در نهایت، نقل خوش رنگ و خوش عطری، حاصل شود. بهترین انواع نقل زعفرانی، نقل هایی هستند که رنگ زیبای خود را، به طور کامل از زعفران دریافت کرده باشند.
  • یکی از مشخصات نقل زعفرانی اعلا، بافت حفره دار نقل می باشد. حفره های موجود در نقل، نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت نقل زعفرانی می باشند. این حفره ها، به گونه ای قرار گرفته اند که نقل، شکاف خورده و مغز آن، نمایان است.

نقل زعفرانی ارومیه

عمده فروشی نقل زعفرانی ارومیه با قیمت ارزان

نقل زعفرانی به صورت انبوه، در کارخانه های نقل ارومیه، تولید شده و سپس در بازارهای نقل سراسر کشور پخش می گردد. انواع نقل ارومیه، با قیمت های مختلف در بازارها عرضه می شوند. ارزان ترین و مرغوب ترین نقل زعفرانی را می توانید، در مجموعه بزرگ آذرنام بیابید.

شرکت آذرنام، به کمک خط تولید پیشرفته خود، تولید نقل را به صورت انبوه، انجام داده و نسبت به عمده فروشی محصول، اقدام می کند. قیمت نقل زعفرانی ارومیه که در این مرکز، ارائه می گردد، بسیار مناسب و در عین حال، دارای کیفیت عالی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …