آذرنام
خانه / نقل / قیمت شگفت انگیز نقل بادامی ساده

قیمت شگفت انگیز نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده را با یک قیمت باور نکردنی تهیه کنید. این گلوله ی ناهموار سفید، رایج ترین نقل سنتی ارومیه محسوب می شود. که در ترکیب آن از مغز بادام استفاده شده است. همچنین این نقل از قدیمی ترین و نوستالژیک ترین انواع نقل ارومیه است که طرفداران بسیاری در سراسر ایران دارد. هر جا نام نقل ارومیه برده شود این نقل در ذهن مشتریان تداعی می شود.

بسیاری از انواع نقل که ظاهری مشابه با نقل بادامی ارومیه دارند با این نقل اشتباه گرفته می شوند. آذرنام، تولید کننده انواع نقل های سنتی ارومیه، نقل بادامی ساده را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت عرضه می کند.

نقل بادامی ساده

محبوبیت نقل بادامی ساده در بین مشتریان

نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده همان نقلی است که برای نخستین بار نقل ارومیه را مشهور کرد. این نقل اولین نقل مغزداری است که در ایران تولید شده است. مغز بادام، بافت ترد، لطیف و شیرین نقل در کنار یکدیگر طعم منحصر به فرد خلق کرده که باعث محبوبیت این نقل شده است. اغلب مشتریان نقل ارومیه با نیت خرید نقل بادامی ساده برای خرید آن اقدام می کنند. در اصل به دلیل اینکه انواع دیگر نقل کمتر به بازار عرضه شده اند، کمتر شناخته شده اند.

نقل بادامی ساده به دلیل مواد استفاده شده در تولید آن علاوه بر طعم لذیذ، کیفیت بالایی برای نگهداری دارد. این نقل به راحتی تا سه ماه قابل نگهداری است و می توان به عنوان یک شیرینی در کنار انواع نوشیدنی و آجیل آن را سرو کرد. همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت بادام نسبت به دیگر آجیل ها، این نقل از قیمت معقولی برخوردار است.

قیمت معقول و متناسب نقل بادامی ساده به همراه طعم دلپذیر و ظاهر وسوسه کننده ی آن، باعث جذب مشتریان شده است. بادام از آن دسته آجیل است که کمترین میزان حساسیت را در افراد ایجاد می کند. همین موضوع، نقل بادامی ساده را برای مصرف عمومی مناسب می کند.

نقل بادامی ساده

یک نقل اصیل با یک قیمت باور نکردنی

نقل بادامی ساده از انواع نقل اصل ارومیه است که سالهاست در مجموعه آذرنام با بهترین کیفیت تولید می شود. در تولید این نقل از مغز بادام تازه، شکر و گلوکز استفاده می شود. مغز بادام استفاده شده در این نوع نقل به صورت حرفه ای بو داده شده تا ترد شود و در عین حال طعم خود را حفظ کند.

به دلیل تولید کننده بودن مجموعه آذرنام، کل محصولات و فرآورده های عرضه شده در این مجموعه، بدون واسطه و با قیمت پایه کارخانه به فروش می رسند. قیمت مناسب محصولات باعث شده تا خریداران عمده و شرکت های پخش به صورت فله و بسته بندی اقدام به خرید کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …