آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

قیمت نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی نقلی تولید شده با تخم گشنیز است که در بسته های ۵۰۰ گرمی قرار گرفته است. تخم گشنیز از جمله دانه های معطر است که در تولید انواع شیرینی ها و تنقلات، مورد استفاده می باشد. تخم گشنیز دارای طبع گرم بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. بسیاری از متقاضیان این محصول، به دلیل خواص تغذیه ای نقل گشنیزی، آن را خریداری می نمایند.

قیمت نقل گشنیزی، در درجه اول به قیمت مواد اولیه بستگی دارد. میزان عرضه و تقاضای محصول نیز از فاکتورهایی است که در قیمت انواع نقل، مورد توجه قرار می گیرد. نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی اگر به صورت عمده از کارخانه های بزرگ تولیدی نقل خریداری شود، دارای قیمت مناسب تری خواهد بود. در این مجموعه انواع نقل ارومیه، پس از تولید، به صورت منصفانه ای، قیمت گذاری می شوند.

نقل گشنیزی 500 گرمی

اطلاعاتی در مورد نحوه نگهداری نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

نقل گشنیزی 500 گرمی

سوال مهم خریداران انواع نقل، همواره این است که چگونه نقل را به مدت طولانی با کیفیت روز اول، نگهداری نماییم؟ در پاسخ به این سوال، باید عرض کنیم که روش هایی برای نگهداری صحیح نقل وجود دارد که حفظ کیفیت نقل را در پی خواهد داشت. نکاتی که باید در نگهداری نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی مورد توجه قرار گیرد، از این قرار است:

نگهداری در مکان تاریک: درست است که نقل گشنیزی به نور، خیلی حساس نمی باشد، اما اگر به صورت طولانی مدت در معرض نور شدید به خصوص نور آفتاب قرار بگیرد، دچار افت کیفیت خواهد شد. قرارگیری نقل در معرض نور آفتاب، باعث عوض شدن طعم و کدر شدن رنگ محصول شده و همچنین بافت نقل، تازگی خود را از دست خواهد داد.

جلوگیری از نفوذ هوا: نقل دارای بافت متخلخلی می باشد که بسیار، مستعد جذب هوا است. در صورتی که درب بسته نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی باز بماند، سطوح نقل با اکسیژن هوا، ترکیب شده و سپس پدیده اکسیدشدگی رخ می دهد و آب موجود در نقل، تبخیر شده و نقل سفت می شود. خوشبختانه بسیاری از تولیدکنندگان نقل، امروزه از بسته بندی های آسان بازشو و زیپ کیپ دار، بدین منظور استفاده کرده و هواکشی نقل را به حداقل می رسانند.

نگهداری به دور از مواد بودار: نقل از جمله شیرینی هایی است که جذب بو در آن، به سرعت، رخ می دهد. کافی است، نقل را در کنار مواد بودار نگهداری کنید تا شاهد افت شدید کیفیت و عوض شدن مزه و عطر محصول باشید.

نقل گشنیزی 500 گرمی

مرکز عرضه مستقیم نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

خریداری نقل گشنیزی به طور مستقیم از کارخانه تولیدی نقل، دارای مزایای فراوانی است، از جمله، قیمت مناسب تر و اطمینان از کیفیت و تازگی نقل. خوشبختانه امروزه بسیاری از کارخانه ها، دارای سایت ثبت سفارش عمده محصول می باشند که مشکل مسافت و ترافیک را حل کرده و سفارش عمده نقل را راحت کرده است.

به اطلاع می رسانیم، یکی از مراکزی که نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی را با کیفیت عالی تولید کرده و به صورت مستقیم به خریداران عمده ارائه می کند، مجموعه تولیدی آذرنام است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …