آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بیدمشک سنتی

خرید نقل بیدمشک سنتی

خرید نقل بیدمشک سنتی را می توانید به روش های مختلفی انجام دهید. یکی از روش های مرسوم و پرطرفدار که امروزه با استقبال خوبی هم از سوی خریداران روبه رو شده، روش اینترنتی می باشد.

نقل بیدمشک یکی از خوشمزه ترین انواع نقل هایی بوده که از قدیم الایام در ایران تولید می شده است. این نوع نقل را می توانید هم به صورت کیلویی و هم بسته بندی شده خریداری کنید. خرید نقل سنتی را می توانید به صورت غیرحضوری و در صورت دسترسی به اینترنت به روش آنلاین انجام دهید.

خرید نقل بیدمشک سنتی

مشخصات نقل بیدمشک سنتی

مشخصات نقل بیدمشک سنتی

نقل یکی از انواع شیرینی های سنتی ایرانی بوده که در بسیاری از شهرهای کشور تولید می شود. در میان انواع نقل های سنتی، نقل بیدمشک به دلیل عطر، طعم و مزه بسیار خوبی که دارد، بیش از بقیه انواع نقل ها معروف شده است.

در تولید این نوع نقل از شیره شکر، عرق بیدمشک، عطر دهنده های طبیعی دیگر مانند هل و گلاب و مغزیجات برای میانه نقل استفاده می شود. نقل بیدمشک بسیار نرم بوده و مزه بسیار خوبی دارد.

بسته به میزان عرق بیدمشک اضافه شده به آن، عطر آن فرق می کند. نقل بیدمشک سفید و یکدست بوده و معمولا ظاهری گرد یا کشیده دارد. این نوع نقل را بیشتر در میهمانی ها و مجالس عروسی استفاده می کنند و قیمت آن نسبت به دیگر انواع نقل ها بالاتر است.

نقل بیدمشک یکی از گزینه های ایده آل برای مصرف به همراه چای می باشد. می توان در مهمانی های دوستانه و جمع های خانوادگی به جای مصرف قند این نوع نقل را جایگزین دیگر انواع شیرینی ها کرد.

فروشنده نقل بیدمشک سنتی

فروشنده نقل بیدمشک سنتی

فروشنده نقل سنتی بیدمشک را بیشتر به صورت فله ای و عمده عرضه می کند. فروش کلی سبب کاهش قیمت خواهد شد. موضوعی که استقبال بیشتر خریداران را به همراه داشته و سبب شده خریدارانی که قصد دارند در مقدار زیاد این نوع نقل را خریداری کنند، بتوانند نیاز خود را یکجا و با هزینه کمتری تامین کنند.

امروزه نقل بیدمشک در کنار دیگر انواع نقل های سنتی به صورت آنلاین هم فروخته می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت بهترین نوع این نقل ها را سفارش دهید. نقل بیدمشک هم به صورت مغزدار و هم بدون مغز عرضه گردیده تا خریداران بتوانند به سلیقه خود انتخابشان را انجام دهند.

فروش بدون واسطه انجام می گیرد و لذا قیمت های اعلام شده هم کمتر از قیمت بازار آزاد می باشد. شما می توانید در خرید اینترنتی علاوه بر زمان در هزینه های پرداختی هم صرفه جویی کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید