آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بیدمشک بسته بندی

خرید نقل بیدمشک بسته بندی

نقل از دسته شیرینی های بسیار محبوب بین اکثر خانواده های ایرانی است، که هم در مراسم جشن و شادی پای نقل به وسط می آید و هم خوردن آن همراه یک استکان چای داغ خالی از لطف نیست. اکنون در بازار انواع نقل با طعم های مختلف تهیه می شود. نقل بیدمشک بسته بندی از جمله این نقل ها است که علاوه بر عطر وطعم بسیار فوق العاده، بخاطر وجود بیدمشک در ترکیبات آن دارای خواص بسیاری برای بدن نیز می باشد. مجموعه آذرنام یکی از برندهای معتبر و نام آشنا در زمینه تهیه و پخش انواع نقل تازه و درجه یک در سراسر ایران و همچنین صادرات به خارج از کشور می باشد.

خرید نقل بیدمشک بسته بندی

نکات مهم در تهیه نقل بیدمشک بسته بندی

نکات مهم در تهیه نقل بیدمشک بسته بندی نقل بید مشک ارومیه از جمله نقل های خوش طعم و مفید می باشد. برای تهیه نقل بیدمشک بسته بندی ابتدا در کارگاه های بزرگ و در فضایی کاملا بهداشتی، آب و شکر را مخلوط می کنند و سپس در فرآیند جوش قرار می دهند تا شربت آن به قوام لازم برسد و مقداری سرکه نیز به آن اضافه می کنند. بیدمشک به عنوان یک طعم دهنده و همچنین دارای خواص بسیار زیاد از جمله اشتها آور طبیعی می باشد که در این مرحله به شربت یا شیره اضافه می کنند، سپس به آرامی به وسیله دستگاه دم، عمل هوادهی در آن صورت می گیرد تا بدین صورت شربت کم کم خشک شود. و این فرایند تا زمانی که نقل به اندازه مورد نظر برسد ادامه دارد. سپس نقل های بیدمشک تولید شده در بسته بندی هایی با وزن های مشخص شده قرار داده می شود و جهت عرضه و فروش روانه بازار می شوند. نقل بیدمشک سنتی علاوه بر عطر وطعم بی نظیری که دارد به خاطر وجود گیاه بیدمشک جهت آرامش اعصاب و عملکرد مغز بسیار مفید است.

فروش نقل بیدمشک بسته بندی

فروش نقل بیدمشک بسته بندی مجموعه آذرنام یکی از مراکز برتر در تهیه و فروش نقل بسته بندی با کیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه با رعایت استانداردهای بهداشتی نقل ها را بسته بندی و سپس در سراسر کشور پخش می کند، این مجموعه با پخش مستقیم انواع نقل بیدمشک به صورت بسته بندی شده در بازار، نقش واسطه ها را در این حوزه حذف نموده و باعث می شود قیمت فروش نقل بسیار مناسب به دست مشتریان عزیز برسد.

این مجموعه علاوه بر تامین نیاز بازار در داخل کشور، در صادرات نقل بسته بندی به خارج از کشور نیز فعالیت دارد. لذا کلیه مشتریان عزیز که تمایل به خرید نقل بیدمشک به صورت عمده را دارند می توانند به سایت این مجموعه مراجعه نمایند و ضمن دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش نمایند و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایند. امید است با حمایت از تولیدات داخلی، این مجموعه تولید و پخش انواع نقل همچنان در جهت ارتقا کیفیت و کمیت کلیه محصولات خود موفق باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید