آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گل محمدی ارومیه

صادرات نقل گل محمدی ارومیه

نقل گل محمدی ارومیه، نقلی با عطر خوب گل محمدی است. گل محمدی از جمله گیاهانی است که در آذربایجان به وفور، کشت می شود. استفاده از پودر گل محمدی خشک در نقل، عطر مسحور کننده ای به نقل می بخشد.

شهرت نقل گردویی گل محمدی ارومیه، علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان نیز پیچیده و از هواداران نقل گل محمدی شده اند. یکی از اقلام نقل که توانسته است مورد اقبال کشورهای زیادی از جمله کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گیرد، نقل گل محمدی است.

مجموعه آذرنام نیز از صادرکنندگان برتر و از پیشگامان صادرات نقل گل محمدی به کشورهای مختلف می باشد و توانسته است در عرصه صادرات این نقل، موفقیت چشمگیری حاصل کند.

نقل گل محمدی ارومیه

مشخصات بهترین انواع نقل گل محمدی ارومیه برای صادرات

نقل گل محمدی ارومیه

تولید انبوه اقلام و فرآورده های غذایی و تجارت آن با مشتریان خارجی، باعث رونق صادرات می شود. نقل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر ساله صادرکنندگان نقل گل محمدی، سهم بالایی در توسعه صادرات مواد غذایی کشور دارند. صادرات نقل گل محمدی مرغوب و درجه یک، به کشورهای مختلف، باعث استقبال روز افزون مشتریان خارجی از نقل گل محمدی ارومیه شده است.

نقل گل محمدی که برای صادرات در نظر گرفته می شود، دارای مشخصات و ویژگی هایی است که این محصول را ایده آل و مناسب برای صادرات می کند، برخی از این ویژگی ها از این قرار است:

  • اول این که پودر گل محمدی مورد استفاده در نقل گل محمدی، کاملا ارگانیک و دستچین شده است که دارای عطر و بوی فوق العاده زیادی است که وقتی در نقل باز شود، عطر آن، شامه انسان را نوازش می کند.
  • دوم این که مغز مورد استفاده در نقل گل محمدی، از بهترین و باکیفیت ترین مغزهای موجود در بازار بوده و معمولا مغزهای گردو، بادام و پسته برای نقل گل محمدی انتخاب می شوند.
  • بسته بندی نقل گل محمدی ارومیه برای صادرات، مناسب با قوانین بسته بندی و برچسب گذاری مواد غذایی در کشور مقصد انجام می شود. افزون بر آن، بسته بندی باید دارای استحکام کافی بوده و مشتری پسند باشد. استفاده از مواد بسته بندی ضعیف و نامرغوب، شایسته صادرات این محصول نیست و باعث کاهش تمایل مشتریان خارجی به خرید نقل گل محمدی از ایران خواهد شد. پس برای ادامه داشتن همکاری ها و داد و ستد موفق با مشتریان خارجی، بسته بندی صحیح، یک اصل می باشد که باید رعایت شود.

نقل گل محمدی ارومیه

ویژگی های صادرکننده موفق نقل گل محمدی ارومیه

صادرکنندگان بسیاری، نقل گل محمدی را به کشورهای مختلف، صادر می کنند، اما ویژگی هایی که می تواند، باعث موفقیت این مراکز، در امر صادرات انواع نقل گل محمدی گردد، از این قرار است: اول این که مرغوب ترین و باکیفیت ترین نقل گل محمدی را در مقیاس بالا تولید کنند. دوم این که دارای ارتباطات و بازاریابی موفق خارجی باشند.

هر دو ویژگی در مجموعه آذرنام موجود بوده و این شرکت به عنوان صادرکننده موفق نقل گل محمدی ارومیه در بین مشتریان خارجی، شناخته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …