آذرنام
خانه / نقل / خرید بهترین نقل بیدمشک سنتی به قیمت کارخانه

خرید بهترین نقل بیدمشک سنتی به قیمت کارخانه

نقل بیدمشک سنتی، نقلی است که از دیرباز در شهر ارومیه تولید می شده است. گیاه بیدمشک از جمله گیاهان بومی این منطقه است و تهیه نقل با عرق بیدمشک به وفور انجام می گیرد. مسافری نیست که به شهر ارومیه سفر کرده و از این نوع نقل به عنوان سوغات خریداری نکرده باشد.

نقل بیدمشک ارومیه دارای عطر و بوی دل انگیز و مسحورکننده ای می باشد. این نقل همچنین دارای خواص مفید گیاه بیدمشک می باشد. در این مرکز بهترین نوع نقل بیدمشک سنتی تولید شده و با قیمت کارخانه در دسترس خریداران قرار داده می شود.

نقل بیدمشک سنتی

مراحل تولید نقل بیدمشک به روش سنتی

نقل بیدمشک سنتی

تنها آثار باستانی یک شهر نیست که گردشگران را به خود جذب می کند، بسیاری از گردشگران برای تجربه شیرینی ها و غذاهای سنتی به شهرهای مختلف سفر می کنند. بی شک مهم ترین جاذبه در زمینه شیرینی های سنتی ارومیه، نقل بیدمشک سنتی می باشد. افراد بسیاری هر ساله به ارومیه سفر می کنند تا لذت چشیدن نقل بیدمشکی ابریشمی را به دست بیاورند. اگر تمایل دارید مراحل تولید نقل بیدمشک به روش سنتی را ببینید مطالب زیر را دنبال کنید.

  • مرحله اول در تولید نقل بیدمشک سنتی، این است که شکر و آب را مخلوط می کنند تا به صورت یک شربت غلیظ دربیاید.
  • در مرحله دوم خلال بادام را در ظرف بزرگی به نام قازان می ریزند و حرارت می دهند. بهتر است بدانید کلمه قازان ریشه ترکی دارد و به معنای دیگ یا قابلمه بزرگ است. این دیگ حالت چرخشی دارد. بعد از حدود یک ربع، شربت غلیظ را مرحله به مرحله به خلال بادام ها اضافه می نمایند. این مرحله حدود یک ساعت زمان می خواهد.
  • در مرحله آخر عرق بیدمشک را به نقل ها اضافه می کنند تا عطر بیدمشک، نقل ها را در بر بگیرد و بدین ترتیب نقل بیدمشک بسته بندی شده و آماده می گردد.

نقل بیدمشک سنتی

معرفی معتبرترین سایت خرید نقل بیدمشک سنتی

امروزه به یمن پیشرفت ارتباطات ، فضای مجازی و اینترنت، فروشگاه های نقل و کسب و کارهایی که به فروش انواع آبنبات، شیرینی و نقل مشغول هستند، خرید اینترنتی نقل بیدمشک سنتی را از کارخانه های تولیدی نقل ترجیح می دهند.

سایت مجموعه ما برای این دسته از عزیزان، بهترین انتخاب است، زیرا ما صرفا فروشنده نیستیم بلکه نقل های بیدمشک تولیدی خود را در سایت عرضه می نماییم. حمایت شما مشتریان عزیز از سایت ما، سبب شده است که سایت ما یکی از معتبرترین ها برای خرید عمده نقل بیدمشک سنتی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …