آذرنام
خانه / نقل / شرکت تولیدی نقل اصل ارومیه

شرکت تولیدی نقل اصل ارومیه

نقل اصل ارومیه انتخاب بسیاری از علاقه مندان به خوراکی ها و تنقلات شیرین است. همان طور که می دانید، نقل ارومیه، سوغاتی معروف این شهر است، به طوری که بسیاری از مردم، شهر ارومیه را با نقل های خوشمزه اش می شناسند. امروزه نقل ارومیه در ده ها طعم متفاوت و با مغز های گوناگون تولید می گردد.

تولیدکنندگان بهترین نقل اصل، در شهر ارومیه قرار داشته و به صورت روزانه، مقدار زیادی نقل تولید می کنند. یکی از شرکت های تولیدی نقل اصل ارومیه که از معروف ترین آن ها نیز می باشد، شرکت تولیدی آذرنام است. این شرکت، مرغوب ترین نقل ارومیه را تولید می نماید. فروشگاه های بسیاری از سراسر کشور، مشتری ثابت این مجموعه هستند و مرتبا، سفارش عمده نقل را در این مرکز انجام می دهند.

نقل اصل ارومیه

پرطرفدارترین انواع نقل اصل ارومیه کدامند؟

نقل اصل ارومیه

نقل سنتی ارومیه، سالها در این منطقه از کشورمان، به روش دستی، تولید می شد و ترکیبی از انواع شیره ها، خلال بادام و گرده گل های بیدمشک بود. اکنون نقل ها در انواع طعم دار و ساده در شهر ارومیه، به روش صنعتی تولید می شوند. بیایید با هم، پرطرفدارترین انواع نقل اصل ارومیه را بررسی کنیم:

نقل گردویی ارومیه: نقل گردویی ارومیه از جمله نقل های پرطرفدار ارومیه است که در نزد مشتریان، فوق العاده محبوب می باشد. ترکیب گردو و شکر، نقل شیرین و خوشمزه ای را ایجاد کرده است که از خواص تغذیه ای گردو برخوردار می باشد.

نقل گل محمدی: نقل گل محمدی از جمله نقل های پرطرفدار است که دارای عطر گل محمدی می باشد. مصرف این نوع نقل به همراه چای، بسیار دل انگیز بوده و لذت فراوانی دارد. نقل گل محمدی در انواع ابریشمی و درشت تولید می گردد.

نقل زعفرانی: نقل زعفرانی، نقلی با عطر خوش زعفران و رنگی جذاب می باشد. علاقه مندان به عطر و طعم زعفران، این محصول را پسندیده و خریداری می نمایند. رنگ زیبای این محصول، نقطه قوت آن می باشد. نقل زعفرانی در ظروف پذیرایی می درخشد.

نقل خلال بادام: نقل خلال بادام از نقل های سنتی و قدیمی ارومیه است . این محصول با خلال بادام تولید شده و باریک و ریز می باشد. نقل خلال بادام، سالیان درازی است که در شهر ارومیه تولید می گردد.

نقل اصل ارومیه

آشنایی با تولید کننده برتر نقل اصل ارومیه

حال که با پرطرفدارترین انواع نقل اصل ارومیه آشنا شدید، می خواهیم، شما را با بزرگترین تولیدکننده انواع نقل های ساده و طعم دار ارومیه، آشنا نماییم. شرکت آذرنام، از جمله واحدهای بزرگ تولیدی نقل است که محصولات خود را، با کیفیت متمایز از بازار و با قیمت باورنکردنی، به خریداران عمده، عرضه می نماید.

بسیاری از خریداران عمده نقل، که به طور معمول فروشگاه های خشکبار، آجیل و سوغات در نقاط مختلف کشور می باشند، با مجموعه ما، طرف قرارداد بوده و همکاری های گسترده ای با این مرکز دارند. امکان سفارش اینترنتی نقل اصل ارومیه به صورت عمده در این مرکز فراهم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …