آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گردویی به لیمو

صادرات نقل گردویی به لیمو

نقل گردویی به لیمو یکی از خاص ترین و کوچکترین و جذاب ترین شیرینی جاتی است که خواص درمانی زیادی دارد و دارای طعم متفاوتی با سایر نقل هاست. این نقل با انواع مغز ها مثل گردو و….مخلوط میشود .

نقل گردویی به لیمو یکی از بهترین نقل ها است که خوردن آن با چای یا نوشیدنی گرم بسیار لذت بخش است.

همانطور که می دانید نقل به لیمو از سوغاتی های شهر ارومیه است که طرفداران زیادی دارد. نقل گردویی به دلیل داشتن گردو، طعم و مزه دلنشینی دارد و ویژگی های آن بسیار زیاد می باشد همچینین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

نقل یکی از شیرینجات خوشمزه ولذیذ است که بافتی نرم وسبک وزن دارد.

منشا اصلی این نقل همان طور که گفته شد شهر ارومیه در آذربایجان غربی است که پیشینه تاریخی آن  به دهه ها قبل بر می گردد. و برای بار اول در این شهر تولید و به عرضه رسید. امروزه این محصول با انواع طعم ها به بازار عرضه می شود.

صادرات نقل گردویی به لیمو

نکات مهمی که باید در مورد نقل ‌بدانیم

نکات مهمی که باید در مورد نقل ‌بدانیم نکاتی درباره نقل به لیمو:نخستین و ابتدایی ترین چیزی که شما باید درباره نقل گردویی ارومیه بدانید این است که نقل به دلیل داشتن گردو در میان خود طبع گرمی دارد  و هم چنین دارای روغن طبیعی است که برای بدن هیچ ضرری ندارد. وباعث می شود رگهای اطراف قلب باز شود.

این نقل خوشمزه مناسب برخی مجالس یا حتی مهمانی هاست که توسط آن مهمانان چای خود را شیرین می کنند. افرادی که قند خون بالا دارند و یا به دیابت بزرگسالی دچارند. می توانند به جای مصرف قند از این نقل استفاده کنند.

این نقل علاوه براین که مضر نیست فواید فراوانی دارد و شامل ویتامین های آ،ب یا مواد معدنی مثل کلسیم، آهن، روی، منیزیم، منگزی می شود

به لیموی که در این نقل به کار می رود خود به تنهایی عامل درمان بسیار از بیماری ها بوده و طبع گرم و عالی دارد.

فروشنده نقل گردویی به لیمو

فروشنده نقل گردویی به لیمو فروشنده نقل به لیمو را را با کیفیتی عالی همراه با عطر به لیمو به فروش می رساند که در بسته بندی های مناسب و بهداشتی قرار دارد. فروش نقل با طعم های مختلفی صورت می پذیرد.

صادرات نقل به لیمو از ارومیه به سایر شهر های ایران یا حتی کشور های همسایه و کشور های خاورمیانه انجام می شود.

فروش نقل به لیمو هم به صورت حضوری انجام می گیرد و افراد با حضور در خواربار فروشی ها شیرینی فروشی ها وعطاری ها میتوانند اقدام به خرید محصول مد نظر خود کنند و هم از طریق خرید اینترنتی اتفاق می افتد و افراد خریدار می توانند انواع نقل در و کیفیت و قیمت مختلف مقایسه کرده و اقدام به خرید کنند و درب منزل خود تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید